Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El centre té 19 residents i 15 usuaris al centre de dia, la majoria dones majors de 80 anys
88
Tal com era previst, la Confederació Espanyola d’Organitzacions de Majors, ha acreditat definitivament la residència geriàtrica de Ferreries com a centre “Lliure de subjeccions”, el primer de Menorca.
A Espanya hi ha 3.000 centres però menys de 100 han rebut l’ acreditació definitiva. El centre geriàtric de Ferreries va rebre durant 2014 la primera acreditació.
En aquest centre hi ha 19 residents i 15 usuaris al centre de dia, la majoria són dones majors de 80 anys i amb algun tipus de demència. A més, al geriàtric de Ferreries s’organitzen diferents activitats com tallers de memòria, classes de psicomotricitat o jocs.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície