La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Se celebra al Caixaforum de Palma els capvespres d'aquesta setmana fins dijous
I ara vos parlam d’una nova proposta pel que fa a la comunicació de la ciència. Du per nom ‘La Resistència Científica’, i és un late night impulsat pel CSIC, Consell Superior d’Investigacions Científiques, i l’Institut de Física Interdisciplinar i Sistemes Complexos. Se celebra al Caixaforum de Palma els capvespres d’aquesta setmana fins dijous.
S’entrevista diferents experts en ciència sobre diversos temes, com ara la física quàntica i el plàncton. Un format que cerca apropar la ciència al públic, però perquè aquest pugui entendre bé l’escenari al qual s’enfronta i s’enfrontarà en el futur.
Perquè conèixer el treball científic ens pot donar més eines i recursos per contribuir a la cura del nostre planeta.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat