Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
A molts establiments no els surten els comptes i es plantegen tancar definitivament
Davant les mesures anticovid establertes pel Govern són molts els restaurants de Mallorca que han optat per tancar. No els surten els comptes, perquè el nivell 4 d’alerta sanitària implica que només es pugui servir a l’exterior, que les taules siguin amb un màxim de sis persones i l’aforament al 75%.
D’altres es beneficien del tancament de negocis propers i ara tenen més clientela, tant a l’hora de berenar com per dinar. I n’hi ha que han decidit començar a servir menjar per endur-se, com al restaurant Ses Torres, a Ariany.
Això sí, tots tenen les instal·lacions amb els porxos i terrasses ben obertes perquè els espais han d’estar ben ventilats.
Tanmateix, la majoria dels restauradors es queixen del canvi d’horaris, perquè ara a les 6 del capvespre ja han de tancar durant els caps de setmana.
“La gent està molt despistada perquè no saben ni com ho han de fer per subsistir”, explica Jordi Carreres del restaurant Ses Torres, qui lamenta les noves mesures i les conseqüències que tenen en el sector.
En canvi, Amanda Resta, del restaurant Sa Creu, assegura que el negoci els va molt bé, perquè la gent està molt còmode a les terrasses i han rebut clientela d’altres restaurants que han hagut de tancar.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors