Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
El diari esportiu francès li ha dedicat una portada espectacular
Portada digital que li ha dedicat el diari esportiu francès L'Equipe.
308El diari esportiu francès L’Équipe dedica la portada a Rafel Nadal i ho fa en espanyol amb un “Adiós Rafa”. L’Equip és el principal diari esportiu francès i també tot un referent a tot Europa i el món. Les catorze victòries de Nadal a Roland Garros han obligat a crear un vincle especial amb l’esportista manacorí.
A la publicació a la xarxa social X, L’Équipe ha dit: “Rafel Nadal ha anunciat avui dijous que posarà punt final a la seva immensa carrera a finals de novembre, després de la fase final de la Copa Davis. Una carrera llegendària marcada per vint-i-dos títols de Grand Slam, catorze dels quals són Roland-Garros”.
Rafael Nadal a annoncé ce jeudi qu’il mettrait fin à son immense carrière à la fin du mois de novembre, à l’issue de la phase finale de la Coupe Davis. Un parcours légendaire marqué par 22 titres en Grand Chelem, dont 14 à Roland-Garros https://t.co/j7M83TIogv pic.twitter.com/1YS8qLbahP
— L’ÉQUIPE (@lequipe) October 10, 2024
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge