Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

Proposa desenvolupar alguns barris i urbanitzacions com Son Busquets o Nou Llevant
El batle de Palma, Antoni Noguera, descarta una ampliació de les zones urbanístiques de Palma i proposa desenvolupar alguns barris i urbanitzacions com Son Busquets o Nou Llevant. Així s’inclourà en la revisió del pla general que prepara l’Ajuntament.
Noguera espera enllestir aviat la normativa que regularà les terrasses de Palma. Vol fer-ho amb els consens dels restauradors, però adverteix que cap activitat econòmica NO està per sobre dels ciutadans.
Per a la pròxima legislatura, Noguera vol dur a terme el tràmvia elèctric per llevar protagonisme al cotxe. I afirma que es presentarà a la reelecció.
En clau de partit, defensa que la coalició de MÉS és forta i aposta pel diputat Josep Ferrà com a nou coordinador general
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència