Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

És una de les conclussions de l'enquesta Via Universitària 2017-2019
Dona que viu a casa dels seus pares i són ells els quals financen els seus estudis universitaris. Aquest és el perfil principal de l’estudiant universitari segons l’enquesta Via Universitària de la Xarxa Vives. Com ja és tradicional, la dona ocupa les aules més que els homes però són minoria a les Enginyeries i majoria a les titulacions Humanístiques, Socials i de la Salut.
La majoria d’estudiants accedeixen als estudis superiors via Selectivitat i solen triar la universitat els estudiants que pertanyen a la classe social alta. Els dels grups socials més desfavorits depenen de les beques, tot i que, 6 de cada 10 no reben aquestes ajudes i molts han de compaginar treball i feina.
L’estudi també destaca que la revolució digital no ha arribat a les aules universitàries. El 60% de les assignatures són classes magistrals.
Només 3 de cada 10 alumnes coneixia les característiques de la titulació triada abans de començar-la. L”estudi també destaca que Espanya és el país amb més estudiants d’Erasmus d’Europa.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions