Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Espanya ja està en una fase de contenció reforçada
Escoles tancades. És l’estampa del canvi d’escenari en la crisi del coronavirus a Espanya. Des d’avui no hi ha classes ni a Vitòria ni a la Bastida. Demà serà el torn de La Rioja i de Madrid, comunitats on totes els escoles, instituts i universitats tancaran les seves portes durant quinze dies per evitar la propagació del coronavirus a aquestes zones de risc.
El tancament de centres escolars és la primera mesura extraordinària que es pren a Espanya davant l’expansió del Covid-19. L’escenari ja és de contenció reforçada. El Ministeri de Sanitat apel·la a la responsabilitat individual i recomana evitar viatges innecessaris.
Avui el Consell de Ministres ha aprovat ajudes econòmiques per a les empreses davant l’extensió del Covid-19. L’objectiu és facilitar el teletreball per compaginar l’activitat professional amb la cura dels menors. El Govern també estudia aplicar mesures en transports per limitar els moviments a les zones de risc.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears