Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El dissenyador de Calonge reb avui la medalla d'or del seu municipi
El mallorquí Miquel Adrover, Premi Nacional de Moda l’any 2018, serà guardonat amb la medalla d’or de la Vila de Santanyí. El lliurament serà avui horabaixa, en un acte en què la seva roba protagonitzarà una desfilada, que és, curiosament, la primera en més de 7 anys.
Miquel Adrover va presentar la seva darrera col·lecció el 2012 a Nova York. Després de 7 anys allunyat de les passarel·les, tornarem a veure desfilar les seves creacions. Serà al seu bressol, Santanyí, i es veuran tres estilismes de cadascuna de les seves col·leccions.
Adrover diu que ja està fora del món de la moda. Al 2017, va fer aquesta publicació, on deia que el dissenyador havia mort. Per això, quan va anunciar que organitzava una desfilada, es van encendre les alarmes del sector.
L’acte no ha sorgit per casualitat. I és que aquest dissabte, l’Ajuntament de Santanyí li atorgarà la Medalla d’Or de la Vila.
Finalment, Miquel Adrover serà reconegut pel seu poble. Una passa que, de ben segur, l’animarà a seguir creant consciència a través de l’art.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los