Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Enguany entraran directament per l'avinguda Santa Eulària, enlloc d'entrar en vaixell per Es Martell
Els Reis Mags entraran aquesta tarda a Eivissa per l’avinguda de Santa Eulària a les 18.30 hores, en lloc de fer-ho pes Martell, com es fa habitualment. Faran un recorregut pels principals carrers de la ciutat, però enguany, per evitar aglomeracions, no es farà cap aturada i els boixos i boixes no rebran caramels, que seran repartits als col·legis de la ciutat.
Els regals, això sí, ja estan de camí i és que aquest dimecres a la tarda, els petits ja varen deixar les seves cartes als patges reials amb el desig que els Reis d’Orient tornin a fer la seva màgia.
A Formentera, la cavalcada dels Reis començarà al Far de la Mola i acabarà a la Savina, un recorregut que passarà pel Pilar de la Mola, es Caló, Sant Ferran, Sant Francesc i el Cap de Barbaria.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre