Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La majoria d'aquestes embarcacions parteixen del port algerià de Dellys
La majoria d’aquestes embarcacions parteixen del port algerià de Dellys, situat aproximadament a 250 quilòmetres de les costes del sud de Mallorca. Aquesta ruta que ara utilitzen els immigrants és una antiga ruta de contraban.
Dues pasteres amb immigrants procedents d’Àfrica han arribat a la costa de les Balears en manco de 12 hores. La primera de les embarcacions va arribar ahir dematí a Tolleric, a la costa de Llucmajor. La segona, al capvespre a Cabrera. En total 23 persones, la majoria de nacionalitat algeriana, han estat detingudes, es troben en espera de passar a disposició judicial i en un termini màxim de 72 hores seran traslladats al Centre d’Internament d’Estrangers a Barcelona.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal