CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Més d'un any després de presentar-se, l'intinerari turístic no té pressupost ni calendari
Fa més d’un any que es va presentar l’Itineri Cultural Europeu Ramon Llull i passat aquest temps, continua sense pressupost ni calendari. El Cercle d’Economia, que va promoure la idea, lamenta que el projecte estigui estancat. El Consell de Mallorca respon que no s’ha posat en marxa perquè és més complex del que s’esperava.
Aprofitar la figura de Ramon Llull per crear una ruta turístico-cultural internacional amb Mallorca com a destinació preferent. Aquest és el projecte que es va presentar l’abril passat davant el Parlament Europeu.
La comitiva encapçalada pel president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, va ressaltar que l’itinerari europeu permetria connectar l’illa on va néixer Ramon Llull amb tots els països on va viure o viatjar el beat, com París, Nàpols o Tunísia, i que atrauria un turisme de qualitat i fora de temporada.
Ha passat un any i mig des que el projecte es va presentar per primera vegada a Mallorca. El Cercle d’Economia, que va llançar la idea, reclama a les institucions que facin la feina que els correspon.
La ruta s’ha promocionat ja a fires de turisme, i va ser exposada al rei Felip durant l’audiència del passat mes d’agost. El Consell de Mallorca admet que el projecte ha patit un retard. Assegura que necessitaran contractar experts externs per poder fer els contactes amb les ciutats i regions europees interessades, i per gestionar el dossier davant el Consell d’Europa.
La institució insular afirma que l’itinerari cultural europeu Ramon Llull es posarà en marxa aquesta legislatura.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició