Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La mostra és un recull d'obres de format divers que l'artista ha creat al llarg de les darreres dues dècades
Darrere la decepció i el naufragi dels reptes no assolits s’amaga la possibilitat de començar de zero i renéixer. Potser ho farà el planeta, quan els humans ja no hi siguem. Potser ho farà la societat quan deixem de ser depredadors d’allò que ens dona vida. La mostra ‘… De sal i cendra’ és un recull d’obres de format molt divers que lliguen dues dècades de creació de Guillem Nadal. La fusta de l’ullastre, la sal, el foc i les cendres són una constant en aquesta exposició, que és també un al·legat als fruits de la insatisfacció de l’artista.
De la tela pintada de verd de diversa intensitat, a maquetes de projectes de gran format, que l’artista defineix com a “històries mínimes”. També barques plenes de sal ferides pel foc, el mateix element que ha esculpit un llenç en què representa un crani. Cranis que passen del llenç a la taula i que separa i uneix un cervell degradat fins a convertir-se en arena. ‘… De sal i cendra’ s’inaugura aquest dijous, 24 de novembre, a la galeria Pelaires.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals