La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Avui i demà manté reunions en un local cedit pel consistori
La Sareb analitza un a un tots els contractes de lloguer dels inquilins al bloc de pisos de la seva propietat a Maó. Durant el dia d’avui i demà mantindrà reunions amb tots les residents per mirar de trobar una solució individual per a cada un d’ells. Se’ls requerirà la documentació que van aportar davant el jutge i en la majoria de casos es respectarà la validesa del contracte, tot i ser il·legal. La Sareb assumeix la sentència en què el jutge reconeix la bona fe dels inquilins, que van signar contractes de lloguer sense conèixer que formaven part d’una trama empresarial per desviar diners.
Cristina Expósito, directora de comunicació de la Sareb assegura que la gran majoria podran romandre a casa seva i que només en 1 o 2 casos no es troba el contracte i se cercarà alguna alternativa com la venta preferent de l’immoble o un lloguer social, si és un cas de vulnerabilitat. En qualsevol cas, una vegada finalitzin els contractes vigents, la majoria el 2026, no es renovaran.
Han informat els inquilins que a partir del primer d’agost es passaran les rebuts. La majoria d’ells porten quatre mesos sense pagar pel canvi de titularitat de l’edifici. Les reunions amb les inquilins s’allargaran fins demà.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys