Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

La serp de ferradura les està eliminant de forma fulminant i l'única solució per salvar l'espècie és crear petits reductes
Les sargantanes d’Eivissa estan en perill d’extinció. Ja fa molt de temps que es va constatar una baixada en el nombre d’individus, la causa: la serp de ferradura que es va introduir a Eivissa el 2003.
L’any 2010 es va constatar que la presència de les sargantanes s’havia reduït a la meitat en només 8-10 anys. Aquest perill ha anat creixent de forma exponencial. La causa són les serps de ferradura introduïdes a Eivissa l’any 2003 amb les oliveres ornamentals vingudes de fora.
L’única opció per salvar aquesta espècie és fer com una arca de Noè i conservar-ne petits reductes per, un cop desaparegudes les serps, intentar repoblar aquesta espècie.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva