Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Aquest dimarts ha participat d'una sessió informativa amb empresaris de la CAEB
 
                             
                            Davant la incertesa del Brexit, els empresaris de les illes demanen mesures al govern per poder-se adaptar a la situació. Aquest dimarts, precisament, la CAEB, amb la col·laboració del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme ha organitzat una sessió informativa per saber com els afectarà. La secretària d’estat de turisme, Bel Oliver, ha remarcat que l’estat ja ha fet passes per pal·liar els efectes del Brexit, com l’aprovació d’un reial decret de mesures de contingència.
Tot i això, el turisme de les Balears ja se’n ressent de la situació. Si bé, durant els primers mesos de 2019 les reserves de paquets turístics per part dels britànics ha crescut entre un 2 i 3%, no passa el mateix amb les reserves de l’estiu.
Pel que fa al comerç, des del ministeri asseguren que les Balears, com la resta de comunitats autònomes, no es veuran molt afectades per la sortida del Regne Unit de la Unió Europea. Hi ha estudis que mostren optimisme davant les conseqüències econòmiques a les illes.
Animen els empresaris a fer un esforç d’adaptació per no abandonar el mercat britànic i, de fet, confien que els aranzels, tot i un Brexit dur, siguin mínims.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
