Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Monserrat del Toro ha comparegut a la dotzena sessió del judici del procés
La secretària judicial que va participar al registre de la Conselleria d’Economia, el 20 de setembre, ha reconegut que va tenir por de sortir quan va veure el que hi havia fora.
Monserrat del Toro, que ha comparegut avui a la dotzena sessió del judici del procés, ha demanat fer-ho sense que es difongui la seva imatge. Assegura que els Mossos d’Esquadra es varen negar a fer un cordó policial per protegir-la i que va demanar, sense èxit, un helicòpter per poder fugir.
Finalment va poder sortir per l’edifici de devora botant des de la teulada.
Per altra banda, la Guàrdia Civil s’ha personat avui dimecres al Parlament de Catalunya per lliurar un requeriment d’informació sobre els preparatius de la consulta sobiranista. L’ordre, remesa per un jutjat de Barcelona, investiga les presumptes irregularitats del referèndum.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents