Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Monserrat del Toro ha comparegut a la dotzena sessió del judici del procés
La secretària judicial que va participar al registre de la Conselleria d’Economia, el 20 de setembre, ha reconegut que va tenir por de sortir quan va veure el que hi havia fora.
Monserrat del Toro, que ha comparegut avui a la dotzena sessió del judici del procés, ha demanat fer-ho sense que es difongui la seva imatge. Assegura que els Mossos d’Esquadra es varen negar a fer un cordó policial per protegir-la i que va demanar, sense èxit, un helicòpter per poder fugir.
Finalment va poder sortir per l’edifici de devora botant des de la teulada.
Per altra banda, la Guàrdia Civil s’ha personat avui dimecres al Parlament de Catalunya per lliurar un requeriment d’informació sobre els preparatius de la consulta sobiranista. L’ordre, remesa per un jutjat de Barcelona, investiga les presumptes irregularitats del referèndum.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç