Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La coautora, Margalida Mateu, ha presentat la publicació aquest dijous a Montuïri
En el marc de les festes de Sant Bartomeu, a Montuïri, s’ha presentat aquest dijous horabaixa el llibre de Téntol. La periodista montuïrera Margalida Mateu ha volgut acostar la publicació als veïnats del seu poble.
El llibre segueix el fil del programa d’IB3 televisió i d’Ib3 ràdio. S’hi poden trobar reptes lingüístics com ara mots encreuats, sopes de lletres i laberints, entre d’altres. L’objectiu és acostar de manera divertida la riquesa lèxica pròpia de les Illes Balears.
Des que es va publicar per Sant Jordi, ja s’han venut 600 exemplars del llibre de Margalida Mateu i Adrià Martí. Ara esperen publicar-ne una segona edició.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució