La jove mallorquina que viatjava a un dels trens continua desapareguda
En un primer moment s'havia informat que havia estat ingressada en un hospital de Toledo
Els músics Fahmo Alqhai i Tomeu Seguí i l'actriu Caterina Alorda protagonitzaren l'espectacle
Sempre a l’ombra del seu espòs, i des d’una posició d’absoluta admiració, Anna Magdalena Bach va esdevenir en una figura clau en el procés de creació d’algunes de les obres de Johann Sebastian Bach.
Una història que recull el llibre “La petita crònica d’Anna Magdalena Bach”, d’autor anònim i que és també el fil conductor del muntatge “Bach vist per Aina Magdalena”, que diumenge es va representar al Teatre Principal d’Inca.
El d’ahir va ser el tercer concert del primer cicle de música barroca dedicada a Bach. Un cicle que es tancarà diumenge amb el concert “Una altra mirada de Bach”. Serà a les 6 de l’horabaixa a l’església de Santa Maria la Major, a Inca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
En un primer moment s'havia informat que havia estat ingressada en un hospital de Toledo
Un dels trens ha envestit l'altre per darrere i s'ha suspès l'alta velocitat entre Madrid i Andalusia
Pedro Sánchez, "consternat" pel greu accident ferroviari a Toledo