Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La intenció és reobrir-lo al trànsit abans del dia de Nadal
Ja han començat les obres de la segona fase del projecte que convertirà en zona només per a vianants el carrer d’Isidor Macabich, a Santa Eulària des Riu. Uns treballs que han obligat a tallar el carrer de Sant Jaume de manera temporal.
Els operaris hi han començat a fer feina a les 8 del matí, tot i ser un dia festiu. I és que la intenció és tornar a obrir al trànsit aquest carrer abans del dia de Nadal.
Durant aquests dies els conductors podran circular de manera temporal per un tram del carrer de Sant Joan.
Aquests treballs permetran completar la zona per a vianants que ja formen s’Alamera, el passeig Marítim i alguns carrers del poble. El pressupost d’aquesta segona fase supera els 646 MIL euros i la previsió és que acabi el pròxim mes d’abril.
Els vesins valoren que es recuperi l’espai per als ciutadans, però critiquen l’eliminació de places d’aparcament i les molèsties que causen les obres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals