Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una subvenció del Govern balear ha permès les tasques de conservació i museïtzació que s'hi han fet durant aquest mes
Al jaciment arqueològic dels Closos de Can Gaià, a Felanitx, es realitza la darrera fase de les excavacions de la naveta número 2, gràcies als 50.000 euros de subvenció que s’han rebut per part del Govern balear. Ara, es vol restaurar aquest habitatge de l’edat del Bronze i tenir-lo enllestit perquè s’hi puguin fer visites.
Tot i que s’han fet diverses intervencions d’ençà del 1996, encara hi troben restes arqueològiques. El recinte consta de dues navetes i d’una àrea de producció col·lectiva, però les parcel·les properes al jaciment també tenen restes pendents d’estudiar. De fet, les restes del jaciment varen patir espoliacions amb el temps.
Actualment, es demana que el jaciment dels Closos de Can Gaià es converteixi en un parc arqueològic. La intenció és facilitar la divulgació històrica de l’estudi que s’ha fet d’aquest jaciment, durant els darrers 29 anys.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora