Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Deixa el càrrec "per motius laborals" sols mig any després d'haver encapçalat la candidatura d'Unides Podem a l'alcaldia
La segona tinent de batlessa de Ciutadella, Fàtima Anglada, dimiteix. Així ho ha confirmat a IB3Notícies la regidora de Mobilitat, Igualtat i Cooperació, que va ser cap de llista d’Unides-Podem Gent x Ciutadella a la batlia. La dimissió es formalitzarà en els propers dies.
Deixa el càrrec “per motius laborals” perquè li han oferit gestionar un projecte socio-educatiu que és incompatible amb la seva feina pública. Anglada nega, però, que la seva renúncia tengui a veure amb la polèmica de fa dos mesos, quan va haver de rectificar després d’atorgar amb la seva signatura una subvenció a l’entitat de la qual és secretària.
És la tercera baixa política que es produeix a la corporació municipal, la setena a Menorca, en el primer mig any de mandat.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix