Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Altres patologies com la bursistis, l'epicondilitis o la tendinitis tendran la mateixa consideració
719
La Direcció general d’Ordenació de la Seguretat Social ha enviat instruccions al president de les Mútues Col·laboradores de la Seguretat Social (AMAT), José Carlos Lacasa, perquè es reconegui la síndrome del túnel carpià com a malaltia professional a les cambreres de pis.
Torna a veure el Zoom de ‘La lluita de les Kellys’
Altres patologies com la bursistis, l’epicondilitis o la tendinitis tendran la mateixa consideració.
Les cambreres de pis han reclamat reiteradament la consideració com a malaltia professional d’aquells dolors específics que aquest col·lectiu pateix de forma reiterada per l’exercici de la seva professió i que els impedeix treballar. Les 30.000 cambreres de pis de les Balears reclamen també la regulació de la càrrega de feina, la jubilació anticipada. Condemnen l’assetjament laboral i es neguen a l’externalització.
Segons CCOO, el 90% de les cambreres de pisos pateixen trastorns musculars, el 71,5 es mediquen, el 96 per cent pateixen ansietat i el 28,45 per cent tenen depressió greu.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases