La selecció balear absoluta de futbol femení reprèn el seu camí catorze anys després. Ho farà amb Mario Cabanes al capdavant. Tant el cos tècnic com les jugadores afronten amb il·lusió aquest repte. Diumenge es disputarà el Trofeu Margarita Miranda a l’Estadi Balear. Allà s’enfrontaran la selecció contra l’Atlètic Balears per retre homenatge a la primera directiva del futbol illenc.
Això sí, per a aquest partit, el resultat és el que menys importa. El pròxim diumenge es viurà una festa del futbol femení a l’Estadi Balear.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €