Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El músic andritxol va presentar 'Sencídico', el seu darrer disc
L’ombra artística de Bruno Sotos no deixa de créixer, i concerts com el que va oferir anit passada en són una bona mostra. El cantautor andritxol va sortir tot sol a l’escenari del Pati d’Armes del Castell de Bellver, únicament amb la seva guitarra i la seva veu, tal com han nascut les cançons de ‘Sencídico’, el seu darrer disc.
Per aquest concert de presentació, Bruno Sotos va comptar amb el productor i multiinstrumentista Toni Pastor i el teclista Javi Sotos. Davant més de 400 persones i amb les entrades exhaurides, no mancaren moments de complicitat amb el públic. Durant prop d’una hora i mitja, repassaren també algunes de les cançons més emblemàtiques del cantautor, que ja prepara les maletes per partir cap a Mèxic, on l’espera una gira amb una desena de concerts.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals