Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Joan Ribas, apoderat de Salinera Espanyola: "Duc 38 anys a l'empresa i no tenc record d'extreure sal a mitjan gener"
L’absència de pluja farà augmentar enguany la producció de sal. Si habitualment l’extracció de sal acabava a finals de novembre, a mitjan gener encara continua. L’activitat, per tant, no ha aturat en aquests darrers mesos, un fet que no recorden els més veterans. “Duc 38 anys a l’empresa i no tenc record d’extreure sal a mitjan gener”, diu Juan Ribas, apoderat de Salinera Espanyola.
Aquesta situació farà augmentar-ne la previsió inicial, que era de 56.000 tones fins a les 68.000 amb què es tancarà la campanya, calculen des de la Salinera. Un fet que els ha generat, fins i tot, problemes d’espai.
Una bona part de la sal eivissenca s’exporta al Regne Unit per fer front a les nevades en les carreteres i a les Illes Fèroe per a salaó de bacallà. La resta arriba a la Península per a la indústria alimentària.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament