Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
S'està acabant el farratge i els pagesos no poden fer bales per alimentar el bestiar a l'estiu
187
La sequera de les últimes setmanes preocupa, i molt, als pagesos menorquins. Asseguren que el camp es troba en unes condicions pròpies del mes de maig per culpa de les altes temperatures i la manca de pluja. Ara és època d’obtenir farratge abundant per alimentar el bestiar i començar a fer bales per acumular menjar de cara a l’estiu. Una tasca, però, que no poden fer perquè el camp està sec i perquè en pocs dies els animals s’acabaran l’herba que ha crescut. Això obliga les finques a regar i, en el pitjor dels casos, a comprar menjar, la qual cosa dispara els costos. El president de Fagme, Pau Bosch explica que la sequera està condemnant les explotacions agràries i avança que si no plou en molts pocs dies hauran d’assumir pèrdues importants.
Una situació que comparteix la Unió de Pagesos, tot i que eviten parlar encara de situació alarmant. El que si veuen amb preocupació és el gra, que tot just acaba de sortir ara i si no plou no podrà créixer. Es donen un termini de 15 – 20 dies perquè plogui abans de prendre decisions.
Fa exactament 35 dies que no plou a Menorca. Les darreres precipitacions van ser l’1, el 2 i el 3 de febrer, i van deixar entre 8 i 9 litres per metre quadrat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles