Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Una de les solucions, diuen els experts, seria reutilitzar tota l'aigua depurada que ara va a la mar
La sequera posa en escac els petits productors agrícoles d’Eivissa. Alguns alerten que ja no poden ni cultivar a causa de la salinització dels pous i de la terra. Una de les solucions, diuen els experts, seria reutilitzar tota l’aigua depurada que ara va a la mar.
En Xicu Ribas té unes feixes a Sant Jordi on feia producció agrícola per a consum familiar, com moltes altres famílies eivissenques. Ara es troba que les feixes estan inutilitzades, el pou que té s’ha salinitzat i la terra també.
Aliança per l’aigua ho té clar, sense reutilització no hi haurà recuperació d’aqüífers. Rafel Tur Tur és el tresorer de l’entitat. Una solució que assegura que està en mans de tots els ajuntaments de l’illa.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears