Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Gran part dels habitatges de l'illa són cases diseminades que s'abasteixen de l'aigua de la pluja, ja que no tenen possibilitat de connectar-se a la xarxa
La tona d’aigua es ven a 3,5 euros. A aquest preu, però, se li ha de sumar el transport. Així doncs, abastir una cisterna amb unes 10 tones d’aigua costaria prop d’uns 100 euros. Amb el consum habitual d’una casa caldria reomplir la cisterna dues vegades al mes, cosa que suposa una despesa de 200 euros mensuals en aigua. Un consum que ha incrementat davant la sequera que pateix Formentera.
Aquesta aigua es fa servir per cuinar, dutxar-se, posar rentadores i, fins i tot, regar. Davant la situació de sequera, la població està minimitzant la despesa d’aigua.
A Formentera hi ha prop d’una desena d’empreses que es dediquen al transport d’aigua potable i, tot i l’augment de la demanda, mantenen estable el preu de la tona d’aigua.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals