Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Hi han assistit els autors i actors de la sèrie, entre ells Toni Gomila, Miquel Gelabert i Llum Barrera
D’aquí a una setmana, IB3 Televisió estrenarà “Pep“, una sèrie d’IB3 produïda per Singular i dirigida per Ferran Bex, Juan Ortega i Miquel Verd. Aquest dilluns se n’ha fet la preestrena a Montuïri, escenari principal de la sèrie que, a la vegada, n’és protagonista.
Hi han assistit els autors i actors de la sèrie, entre ells Toni Gomila, Miquel Gelabert i Llum Barrera. “Pep” narra la vida de la família Alcover i de com afronta en Pep la notícia que el seu pare té un deteriorament cognitiu lleu.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat