Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Després d'un any de no rajar de manera completa, les fonts Ufanes han brollat amb força aquest festiu
La serra de Tramuntana ha estat un dels llocs més triats per la ciutadania balear per gaudir d’aquest dia primer de març, Dia de les Illes. I dos dels punts amb més afluència han estat el Santuari de Lluc i la finca del Gabellí Petit.
A més, les fonts Ufanes no han deixat de brollar -amb força-, després d’una nit marcada per la pluja a Mallorca. Feia un any que no rajaven de manera completa. Els visitants han aprofitat el festiu i la calma per visitar, des de primera hora, aquest monument natural.
Excursionistes i ciclistes han desafiat el temps incert a estones sobre la Serra. Complet durant tot el pont a l’àrea d’acampada de sa Font Coberta, i una ocupació molt alta també a l’hostatgeria de Lluc. Fins diumenge, el mercat artesà es podrà visitar devora el Santuari de Lluc.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo