Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Després d'un any de no rajar de manera completa, les fonts Ufanes han brollat amb força aquest festiu
La serra de Tramuntana ha estat un dels llocs més triats per la ciutadania balear per gaudir d’aquest dia primer de març, Dia de les Illes. I dos dels punts amb més afluència han estat el Santuari de Lluc i la finca del Gabellí Petit.
A més, les fonts Ufanes no han deixat de brollar -amb força-, després d’una nit marcada per la pluja a Mallorca. Feia un any que no rajaven de manera completa. Els visitants han aprofitat el festiu i la calma per visitar, des de primera hora, aquest monument natural.
Excursionistes i ciclistes han desafiat el temps incert a estones sobre la Serra. Complet durant tot el pont a l’àrea d’acampada de sa Font Coberta, i una ocupació molt alta també a l’hostatgeria de Lluc. Fins diumenge, el mercat artesà es podrà visitar devora el Santuari de Lluc.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària