Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Aquests dies els concessionaris ultimen els detalls i la previsió és que abans que finalitzi juliol estiguin ja tots els quiosquets operatius
Els nous concessionaris dels vuit quiosquets de platja de Formentera ultimen ja els detalls per poder obrir com més aviat millor.
La majoria tenen ja l’estructura muntada, manca la instal·lació de plaques solars i certa maquinària per desenvolupar l’activitat.
Són optimistes i alguns d’ells calculen que pel cap de setmana que ve ja podran estar funcionant. D’altres tenen previst obrir la darrera setmana de juliol.
Recordem que aquest retard en la posada en marxa dels quiosquets de platja és conseqüència de la paralització en l’adjudicació definitiva d’aquests lots. Durant mesos el president del Consell de Formentera, Llorenç Córdoba, va defensar que s’havia de declarar desert el concurs i convocar-ne un de nou. Finalment, el Consell va seguir els criteris de la mesa de contractació i va adjudicar aquests lots a les propostes millor valorades.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols