Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els hotels que ja han obert han treballat a ple rendiment
Amb la Setmana Santa la majoria dels negocis de Formentera han donat el tret de sortida a la temporada turística. L’illa, en aquestes dates, es converteix en un destí ideal per als que volen gaudir-la sense la massificació dels mesos centrals de la temporada.
L’oferta hotelera de l’illa encara no està al 100%. Això ha beneficiat els que sí que s’han animat a obrir, que han hagut de penjar el cartell de ‘complet’. Ho han fet, però, amb reserves de darrer minut.
La previsió és que durant el mes de maig els negocis de temporada que encara no han alçat la persiana ja estiguin en marxa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució