Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Prop de 130.000 persones s'allotjaren a hotels de les Illes el febrer, un 12,5% menys que l’any passat, segons l'INE
L’obertura d’alguns hotels amb vista a la “temporada alta” es retarda enguany, per la Setmana Santa. Enguany cau a l’abril, i això fa que hi hagi establiments que encara esperen unes setmanes més per obrir. A més, la temporada es veu amb incertesa després d’un mes de febrer amb una davallada lleugera de l’ocupació i manco clients que l’any passat.
Els hotels de les Illes varen allotjar prop de 130.000 persones al febrer. És un 12,5% manco que al mateix mes de l’any passat. L’estada mitjana dels viatgers no ha variat gaire: frega els 4 dies, segons l’Institut Nacional d’Estadística.
Pel que fa als preus, els establiments hotelers s’han encarit. Ho han fet un 2,5%. La tarifa mitjana s’ha situat al voltant dels 74 euros.
Al febrer, estaven oberts un total de 196 hotels a les Illes. Una xifra que s’incrementa a mesura que s’acosta la temporada alta. Però enguany, la Setmana Santa cau al mes d’abril i, això farà que alguns establiments retardin la seva obertura.
El mes de maig queda una mica en l’aire pel que fa a les reserves del principal mercat emissor de les Illes. Les vacacions de Pentecosta a Alemanya també són, enguany, més tard, al juny.
Els hotelers també estan pendents de la meteorologia. El bon temps al nord d’Europa fa que aquests turistes optin per retardar reserves o, directament, per destinacions més pròximes.
Les pernoctacions hoteleres baixen un 15,6% el febrer
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades