Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
El bisbe Taltavull s'ha mostrat pessimista amb l'estat actual del món en la seva homilia
La processó de l’Encontre i la posterior missa del Diumenge de Pasqua posen fi a la Setmana Santa. La Seu s’ha omplit com és habitual per escoltar l’homilia del bisbe de Mallorca. Sebastià Taltavull s’ha mostrat pessimista amb la situació actual del món.
Com és tradicional, la família Dameto ha estat l’encarregada de portar la imatge de Crist durant la processó. Ho han fet acompanyats del bisbe Taltavull i els canonges. A l’altra banda de la Seu, els Truyols acostaven la Mare de Déu al moment més esperat.
La Seu s’ha omplert un any més en una de les cites més marcades del calendari litúrgic. Ho ha fet de fidels, però també de turistes.
En l’homilia de Pasqua de Resurrecció, el bisbe ha lamentat que vivim uns moments històrics que, per desgràcia, mostren més la desfeta de la dignitat humana que no pas la seva rehabilitació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor