Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Es podrà sentir la Nit de Nadal a la Catedral i a Santa Eulàlia d'Alaior
A Menorca, el cant de la Sibil·la s’interpreta enguany acompanyat de les veus de la Capella Davídica. Dijous es va celebrar el primer concert a l’església de Santa Maria de Maó i aquest divendres, Nit de Nadal, es podrà sentir a Ciutadella i a Alaior.
La interpretació del manuscrit del segle XVIII, declarat patrimoni immaterial per la UNESCO, ha tingut en aquesta ocasió l’acompanyament de la Capella Davídica, l’organista Tomé Olives i el trompetista Vicent Garcia.
Tot i fer més d’una dècada que la interpreta, la soprano Maria Camps, assegura que cada any ho viu d’una manera diferent.
Maria Camps tornarà interpretar aquest cant apocalíptic aquest divendres capvespre a les 7 a la Catedral i a les 8 i mitja a l’església de Santa Eulàlia d’Alaior, en aquesta darrera ocasió, només amb l’organista Antoni Pons.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors