La justícia anul·la el nomenament d’una infermera com a directora de la zona bàsica de salut de Manacor
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
Ha acollit aquest dissabte una doble cita audiovisual dins de la Mostra OUT de Cinema de Diversitat Afectiva
L’Aljub des Baluard ha acollit aquest dissabte una doble cita audiovisual dins de la Mostra OUT de Cinema de Diversitat Afectiva. L’evolució històrica de la SIDA a Espanya i el passat, present i futur del col·lectiu transgènere han estat els protagonistes. El documental Sin miedo al VIH, dirigit pel company d’aquesta casa David Arteaga, s’endinsa dins la història de la SIDA a Espanya, des de la seva aparició als anys 80, fins ara.
El guionista mallorquí Paco Tomás i el periodista i director César Vallejo fan tàndem per donar forma a una sèrie de 7 capítols, Nosotrxs Somos, on es mostra l’evolució de 40 anys del col·lectiu LGTBI.
El darrer capítol, de les realitats TRANS, és el que s’ha emès aquest dissabte al Baluard.
Més de 100 entrevistes i centenars d’hores de material audiovisual han quedat reduïdes a 7 capítols. Els autors esperen que el material sobrant es pugui exposar a un museu dedicat a la història del col·lectiu LGTBI.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra