Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El cicle 'Belle époque' es tanca avui vespre al Principal de Palma amb un concert familiar
Prop de 1.500 alumnes de primària de centres escolars d’arreu de Mallorca han participat als 3 concerts que l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears ha organitzat per tal d’acostar la història i la música impressiona als menuts.
Els participants han pogut gaudir al Teatre Principal de Palma de la representació d’obres de Debusssy, Stravinsky o Ravel. Tot filat per la narració de Nigel Carter, músic i cocreador d’aquest espectacle, que incorpora també projeccions audiovisuals que reforcen el guió del narrador. L’OSIB, dirigida per Pablo Mielgo, s’ha implicat en la dramatització de l’obra, amb desfresses i altres intervencions que amenitzen i trenquen la solemnitat habitual dels concerts de la Simfònica.
El cicle, anomenat ‘Belle epoque’, posa punt i final avui horabaixa amb un concert familiar al Teatre Principal de Palma.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
L'home, de 34 anys i nacionalitat colombiana, va rebre l'alta hospitalària diumenge passat