Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
L'òrgan fiscalitzador recomana millorar la gestió del departament
115
L’IB Salut va sobrepassar en devers 200 milions d’euros el seu límit de despesa l’any 2017. És una de les incidències detectades per la Sindicatura de Comptes en l’informe sobre els comptes generals de la comunitat, que l’òrgan fiscalitzador ha lliurat al Parlament, i que inclou 61 recomanacions per millorar l’administració dels comptes per als següents exercicis.
En termes generals la situació financera de les Balears el 2017 ( el darrer exercici de què s’ha elaborat l’informe) va ser bona. Ara bé, la cartera de Salut és una de les que genera incompliments, que el Síndic Major, Joan Rosselló, atribueix a una dotació pressupostària insuficient. El síndic recomana també prendre mesures en la gestió d’aquest servei.
“Si els ingressos evolucionen a una velocitat inferior a com ho fa la despesa evidentement hi ha un desequilibri”, ha explicat Rosselló, qui afegeix que “la despesa que no estava contemplada es menja el pressupost de l’exercici següent”.
L’informe alerta també que la comunitat va superar el límit de les retribucions de personal fixat per l’Estat en un percentatge no gaire elevat, diu Rosselló, qui preveu que l’incompliment es mantengui en l’exercici 2018 mentre que n’espera una correcció per la’any següent.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord