L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La llista linclou l'entitat local de Palmanyola, la Fundació Ciutadella Cultura i el Patronat d'Esports d'Inca
La Sindicatura de Comptes recomana als ajuntaments de les Balears estudiar la dissolució de 10 organismes dependents dels ajuntaments que considera “inoperants” o “poc actius”. Un d’ells és l’entitat local menor de Palmanyola, l’única de les Balears. Segons ha declarat a IB3 Notícies el cap de l’àrea d’ajuntaments de la Sindicatura, Fernando Toll-Messía, “no té gaire sentit l’existència de l’entitat local de Palmanyola perquè és un nucli petit que està molt a prop de Bunyola. Aconsellam que es dissolgui i s’integri totalment dins el municipi de Bunyola”.
El darrer informe de la Sindicatura sobre els comptes dels ajuntaments també posa en qüestió l’existència de la Fundació Ciutadella Cultura, el Patronat Municipal d’Esports d’Inca o el Consorci de Promoció Turística de la Platja de Muro, entre d’altres.
La Sindicatura de Comptes insisteix, un any més, en que els ajuntaments petits i limítrofs es fusionin o almanco comparteixin serveis, per tal d’estalviar i ser més eficients.
L’informe referit a l’any 2018 aconsella reduir el cost mitjà per empleat públic, que és de 43.248 euros per any (incloent el cost de la Seguretat Social). Els empleats municipals que més cobren són els de Palma i Capdepera, per damunt dels 51.000 euros anuals, i els de Sant Llorenç des Cardassar. Els que tenen sous més baixos són els de Maria de la Salut, Vilafranca de Bonany i Campanet, amb poc més de 20.000 euros.
Els ajuntaments van tancar 2018 amb uns romanents de tresoreria de 721 milions d’euros. Una xifra que la Sindicatura considera “excessiva”, però que en els exercicis 2020 i 2021 es podrà reduir gràcies a la flexibilització de les regles de despesa a nivell estatal per fer front a la Covid-19.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues