Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Un increment de casos que podria equivaler a la transmissió durant les trobades familiars de Cap d'Any
Continua l’increment de casos a Espanya. La incidència acumulada a 14 dies és de 522 casos per 100.000 habitants. Una xifra que, segons el director del Centre d’Alertes i Emergències Sanitàries Fernando Simón, “se suavitza”, tot i que continua molt alta.
Ocupació hospitalària
Les UCIs es troben en un 28% d’ocupació i els llits d’hospitals en un 15%. Una situació que, segons Simón, és “complicada” perquè aquest increment de casos “ha estat molt ràpid”. Un canvi significatiu els dies 7, 8 i 9 de gener, podrien equivaler a la transmissió durant les trobades familiars de Cap d’Any.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom