Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Una vintena de persones visitaren la granja de Can Toni sa Cova per conèixer in situ la feina que s'hi fa
Mantenir vives les tradicions i els productes locals és un dels objectius de les Jornades gastronòmiques de Tardor. Amb l’arribada del temps de les matances, una vintena de persones han gaudit d’una visita guiada i de la degustació de la sobrassada eivissenca, un producte artesà que compta amb la distinció Sabors d’Eivissa.
Elaboració a l’estil tradicional i matèria primera de qualitat. Són els elements principals de les jornades ‘La sobrassada d’Eivissa: una joia gastronòmica’. Una manera de fer que ha passat de generació en generació, convertint-se en tot un treball artesanal.
A Can Toni sa Cova fa més de 20 anys que crien porc blanc. Actualment en tenen entre 180 i 200. Una vintena de persones han visitat la granja i conegut in situ la feina que s’hi fa, la seva duresa i dedicació.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992