Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els centres d'ensenyament de les Balears, CECEIB, han celebrat una conferència amb l'especialista
Javier Urra té clar que fer que l’infant visqui dins una bombolla que el protegeix de tot és un error. El psicòleg insisteix que als infants i joves se’ls ha de posar límits, normes i se’ls ha d’exigir esforços. Diu que els pares els han d’ensenyar a forjar el seu caràcter; per això, s’ha de fer que siguin actius i han de deixar de banda les pantalles i els mòbils. A les aules, però també a fora.
Recorda que els psicòlegs clínics són els que tracten els problemes de salut mental, però moltes vegades són les escoles o els docents els primers a detectar-los. Els centres educatius tenen també un paper important en l’educació afectivosexual.
El psicòleg clínic de la Fiscalia del Tribunal Superior de Justícia i dels Jutjats de Menors de Madrid, actualment en excedència, ha fet una conferència a Palma convidat per l’Associació de Centres d’Ensenyament de les Balears.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada