Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Alejandra Ferrer li ha entregat la barra de d'ordres al ple d'avui horabaixa. després de 2 anys i 4 mesos de presidència.
Alejandra Ferrer, presidenta del Consell de Formentera durant els darrers 2 anys i 4 mesos, deixa avui la presidència. Ara assumirà el càrrec la consellera socialista Ana Juan. Un canvi fruit del pacte postelectoral entre l’actual equip de coalició Gent per Formentera i el PSIB-PSOE.
Després de dos anys i quatre mesos, Alejandra Ferrer posa punt i final a la seva etapa al capdavant del Consell de Formentera. Ara assumirà el càrrec la consellera socialista, Ana Juan. Un canvi fruit del pacte postelectoral entre l’actual equip de coalició Gent per Formentera i el PSIB-PSOE.
Han estat més de dos anys de presidència marcats per la pandèmia i també, en l’aspecte personal, pel càncer de mama en els quals no ha aturat la seva feina. En aquest temps, s’han fet realitat projectes com la nova escola i l’escoleta de Sant Ferran, l’aplicació del projecte Formentera.eco o la residència per a gent gran.
També hi ha projectes que no s’han pogut tancar però que continuaran quan la consellera socialista, Ana Juan, accepti el càrrec. En són exemples la regulació de l’Estany des Peix o la nova concessió de residus o transport públic.
Ferrer s’acomiada satisfeta del seu paper com a primera presidenta dona del Consell de Formentera i amb ganes de continuar fent feina com a vicepresidenta i consellera de Turisme.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario