Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
L'Associació Família Ucraïnesa de Mallorca demana que els facilitin transport per fer arribar les donacions al seu país
L’antic parc de Bombers de Son Castelló s’ha convertit en un gran magatzem de solidaritat amb Ucraïna. Una trentena de voluntaris classifiquen tot el material que els arriba i, el més important, escriuen en ucraïnès el que conté cada capsa. Ara mateix, expliquen, fan falta medicines, productes d’higiene femenina i per a infants, menjar per a animals i també per als joves que han quedat al país. En concret, necessiten menjar ràpid, com conserves, fruita seca i xocolata.
Per ara, no necessiten més roba. Només material tèrmic per resistir la baixa temperatura. Les capses s’amunteguen i s’han d’enviar aviat cap a la frontera amb Ucraïna. Per això, demanen que alguna empresa de transports els ajudi.
Una altra manera d’ajudar, recorden, són les donacions econòmiques directes. En aquesta web, hi podeu trobar més informació. Amb els doblers, expliquen que compraran armilles antibales pels metges que han d’atendre els militars ucraïnesos. De dilluns a dissabte, entre les 9:00 h i les 20:00 h, l’antic parc de Bombers de Palma continuarà obert per rebre ajuda per al poble ucraïnès.
El Govern de les Illes ha habilitat un espai web per aglutinar tota la informació sobre les diferents iniciatives de solidaritat amb el poble ucraïnès que es duen a terme des de les Illes. La Direcció General de Transparència i Voluntariat posa a disposició d’entitats i particulars un espai unitari amb informació de les diferents iniciatives que la societat balear ha posat en marxa en els últims dies per pal·liar els efectes de la guerra a Ucraïna.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada