CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La delegació espanyola ja es troba a la ciutat per participar en la Conferència Internacional de les Nacions Unides
La solució dels dos estats per al conflicte a Gaza es debat dilluns a la Conferència Internacional de les Nacions Unides, a Nova York. La delegació espanyola ja és a la ciutat estatunidenca, mentre que es reprodueixen per tot el planeta actes simbòlics de suport a Palestina. Això després que diversos països s’han sumat al seu reconeixement.
Fortes mesures de seguretat als voltants de la seu de les Nacions Unides a Nova York, on a partir de les nou, hora peninsular, ha de tenir lloc el debat sobre la solució dels dos estats, Israel i Palestina. Això quan el Regne Unit, Austràlia, Canadà i Portugal ja han reconegut l’Estat de Palestina, un moviment que ha estat criticat pel primer ministre israelià.
Hissada de bandera
Ja han arribat a Nova York les delegacions dels països participants a la cimera, entre les quals la del president espanyol, Pedro Sánchez, un dels primers a reconèixer l’Estat de Palestina. S’espera que França reconegui l’Estat de Palestina i diversos ajuntaments ja han hissat la bandera palestina com a gest simbòlic, tot i la prohibició decretada pel ministre de l’Interior francès.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició