L'Orquestra Simfònica de les Illes Balears acompanya una de les veus més sol·licitades del món de l'òpera
La soprano dels Estats Units Lisette Oropesa, una de les veus més sol·licitades del món de l’òpera, va ser la gran protagonista del darrer concert del Festival Cap Rocat d’enguany.
Va iniciar la gala l’orquestra simfònica de les Illes Balears. Al capdavant, novament, el seu director, Pablo Mielgo, que divendres havia cedit la batuta a l’italià Marco Armiliato.
Tots junts, orquestra i soprano, van dur el públic a través d’un repertori ben variat de composicions de Verdi, Bellini i Rossini, entre d’altres.
Un colofó de luxe per aquest festival que l’any que ve celebrarà el primer lustre de vida havent-se convertit ja en un clàssic de clàssics.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses