Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

La grossa s'ha torbat a sortir, però ha estat molt repartida; sobretot s'ha celebrat a Madrid, Jaén i Écija, a Sevilla
La sort i l’alegria s’han estès arreu d’Espanya. La grossa s’ha torbat a sortir, però ha estat molt repartida. Sobretot s’ha celebrat a Madrid, Jaén i Écija, a Sevilla, on s’havien venut gairebé la meitat de les sèries del número més repetit aquest divendres, 22 de desembre: el 88008.
Duien més de 4 hores de sorteig, i a l’escenari de Teatro Real, la grossa no apareixia. I és que no ha aparegut fins a les 13.16 h. Ha estat la grossa que més s’ha torbat a sortir de la història. I entre els guanyadors, alguns que l’han agafat pels pèls.
El 88008 ha duit l’alegria a molts indrets d’Espanya. En concret, una administració de Madrid ha repartit 200 milions del primer premi. A la Corunya, han arribat més de 160 milions del segon premi. La majoria s’ha venut a associacions Gatocan i a mestresses de casa. I al municipi de Biar, a Alacant, una administració ha venut íntegrament el tercer premi, cosa que suposa més de 90 milions d’euros.
Tot i que el bombo s’enroqui i la llengua es travi, la sort no ha deixat d’escampar-se arreu. A Tenerife, aquesta benzinera ha repartit fortuna per onzè any consecutiu. I alguns s’han assabentat del premi per casualitat.
Un any més, el sorteig de Nadal és sinònim d’alegria. Que la sort acompanyi, fins a l’any que ve.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament