Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Per sectors, les pastures i farratges són els que més hectàrees sumen amb més de 23.000
La superfície agrària per a la producció ecològica ha crescut l’any 2023 un 10% a les Balears. Són gairebé 47.000 hectàrees en total, de les quals prop de 6.000 pertanyen a boscos i recol·lecció silvestre.
Per sectors, les pastures i farratges són els que més hectàrees sumen amb més de 23.000, seguits dels cereals i els llegums; els cultius de fruita seca; de guaret i adob verd; olivar, cítrics i plantes aromàtiques i medicinals. A més a més, un altre dels cultius que any rere any veu incrementat el seu nombre d’hectàrees és el de la vinya. I és que més del 50% dels vinyers estan certificats com a ecològics.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada