Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Aquest dimecres tornarem a tenir un episodi de precipitacions que puntualment podrien ser intenses i acompanyades de tempesta
Na Macaret. /BIEL JOVER
205Per Tomàs Salom
Encetam setmana amb un dilluns festiu i de més tranquil·litat després d’un cap de setmana mogut meteorològicament, amb precipitacions, vent, onatge i refrescada de les temperatures.
Ara bé, aquest dilluns tot i el sol, la tramuntana i l’onatge no han abandonat el nord de l’arxipèlag. Els cops de vent han superat els 75 km/h a Menorca i les ones han tocat els 7 m d’altura màxima a la boia de Maó.
Sens dubte, la tardor enguany ha arribat ben puntual i sembla que l’ambient inestable no ens abandonarà aquesta setmana. Aquest dimarts tendrem un dia de treva, amb sol i alguns intervals de niguls baixos, vent que girarà cap a ponent i deixarà de bufar amb tanta intensitat i amb temperatures que poden pujar lleugerament, fins als 24-25ºC.
Però, com deim, no ens podem confiar. A partir, de dimecres tornarem a tenir un episodi de precipitacions que puntualment podrien ser intenses i acompanyades de tempesta, preferentment cap a Menorca i Mallorca. A més, tot el que pugin demà els termòmetres ho davallaran el dimecres, quedant de l’ordre de 5-6ºC per davall de la mitja fins al cap de setmana vinent.
Pel que fa a l’estat del cel, durant els següents dies no acabarà de fer net, s’aniran reproduint ruixats amb intervals de niguls.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106