La implantació de la nova recepta electrònica obliga a aturar-ne l'ús durant el proper cap de setmana
Dissabte 21 i diumenge 22 no es podrà utilitzar la targeta sanitària a les farmàcies i els hospitals hauran de receptar en paper. Arriba la nova recepta electrònica, que obligarà a interrompre el seu ús, almenys durant uns dies; per així implantar el nou sistema: el Sistema Integral de Gestió de Medicació Ambulatòria (SIGMA).
SIGMA també fomentarà la interoperabilitat a la Unió Europea. Entre altres coses, permetrà dispensar medicaments prescrits entre països de la Unió. En beneficiarà tant els farmacèutics, que podran comunicar-se millor amb els hospitals; com també els pacients, que podran accedir als seus tractaments amb tan sols un clic.
S’espera que SIGMA estigui totalment operatiu el dilluns, 23 de febrer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda